.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نشست استاندار با نمایندگان مازندران در مجلس
بمنظور بحث و بررسی پیرامون مصوبات سفر دوم دولت به مازندران و نحوه عملیاتی نمودن این مصوبات ، عصر امروز جلسه ای با حضور نمایندگان مردم مازندران در مجلس شورای اسلامی و استاندار مازندران برگزار شد.

بمنظور بحث و بررسی پیرامون مصوبات سفر دوم دولت به مازندران و نحوه عملیاتی نمودن این مصوبات ، عصر امروز جلسه ای با حضور نمایندگان مردم مازندران در مجلس شورای اسلامی و استاندار مازندران برگزار شد.
به گزارش شمال نیوز ، در این نشست نمایندگان به بیان نظرات و دیدگاههای خود در زمینه مصوبات دور دوم سفر ریاست جمهوری به مازندران پرداختند.
گفته میشود تعدادی از نمایندگان به پائین بودن سطح کیفی مصوبات و عدم نقش اساسی مصوبات ابلاغی در توسعه استان اعتراض داشته اند و خواستار پیگیری بیشتر در این زمینه شدند.
همچنین شنیده شد برخی نمایندگان نیز خواستارعدم اکتفاء به مصوبات سفر شده اند و در خواست نموده اند در جهت توسعه و پیشرفت استان فعالیتهای گسترده دیگر در بخشهای مهم و اساسی صورت پذیرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 4 دي 1387
اي كاش آقاي شجاعي كه مدعي شده است مصوبات سفر رييس جمهور كيفي نيست ! رهنمودهاي كيفي خودش را براي تغيير مصوبات ارائه نموده باشد .! البته حتما نقل اين موضوع توسط ايشان در سايت ها به منظور اصلاح امور بوده نه سياه نمايي دستاورد هاي سفر.
فاضل هوشمند 5 دي 1387
من هم با اقای شجاعی هم عقیده هستم که متاسفانه مصوبات سفر استانی هیات دولت در استان ما کیفی نبوده و نیاز به تجدید نظر جدی دارد.

ا- در این مصوبات به مرکز استان با توجه به ویژگی مرکز بودن و لزوم برابری آن با سایر مراکز استان ها و رقابت در توسعه یافتگی اقل توجه شده است.
2- با توجه به تلاش استان های مختلف در تعریف شهرهای اقماری و استافده ای موقعیت ها، در استان مازندران با توجه به مسئله توریسم هیچ تعریفی راجع به ایجاد یک شهر توریستی نشده است. من با وجود اینکه بچه سوادکوه هستم ولی با توجه به اطلاعاتی که از همین سایت های خبری مازندنومه، دریا نیوز و شمال نیوز بدست آوردم لزوم ایجاد یک شهر توریستی را احساس می کنم.
هیچ صنعت قابل توجه پس از حذف مانع صنعتی شدن استان در این استان نعریف نشده است و مجیط زیست و کمبود زمین همچنان به عنوان دو مشکل در تعریف صنایع بزرگی مانند پتروشیمی و پالایشگاه عمل می کنند. پیشنها اینجانب سرمایه گذاری مناسب در امر صنایع الکترونیک و نانوالکترونیک و انواع صنایع نانو در یکی از شهرک ها صنعتی مرکز استان است و البته به صورت اقماری در تمام شهرک های صنعتی قابل گسترش باشد.
بنده استاندار را انسانی کم بضاعت از نظر علمی می دانم و وجود ایشان را در این جایگاه مفید نمی دانم. یکی از بزرگترین اشتباهات آقای دکتر احمدی نژاد تحمیل استانداران با چنین بضاعت ضعیف بر استان بوده است. به نظر می رسد اگر جانب انصاف را بگیریم با وجود تضادهای شخصی که با آقای نیاز آذری دارم ایشان نسبت به هر کسی دیگری برای استانداری مفیدتر است و لجاجت برخی از نمایندگان نسبت به ایشان نمی تواند برای استان مفید باشد و به نفع مردم و استان باید دست از این لجاجت بردارند. واقعاً استان دارد راجع به این امر خسارت می پردازد.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.296 seconds.